fredag 2 november 2012

Hej och God morgon världen!

Ny dag, ny nåd , ny styrka! Idag hjälper Herren!!!

Ja, det var mitt allra första inlägg här på bloggen igår. Det är nästan ingen som vet om att den finns, så man får se det komiska i det hela...Här sitter jag och verkligen utgjuter mitt hjärta för... vem då? :):):)
Ändå så brinner det i mig att få dela. Dela det jag får och dela det på det sätt som jag är! Så "Take it or leave it :) This is me.. This is Annastyle:)"

Jag är nog en väldigt passionerad person som lägger ner hela mitt hjärta och själ i det jag gör och är. Detta gäller alla områden i mitt liv. Även när det gäller att skriva, formulera och att få måla upp en bild av det som jag velat förmedla.
Jag har alltid haft en stark förkärlek för vackra anteckningsböcker, helst inbundna:), och dessa har jag år ut och år in fyllt med mina tankar och funderingar. När jag skriver försvinner tid och rum och jag uppfylls av det jag önskar att formulera och förmedla.
Det är precis som att ha en pusselbit i min hand. En vacker bit, och jag vet att den är en del av något större, Detta väcker nyfikenheten i mig och jag vill se mer av denna vackra bild, vill veta vad som gömmer sig.... Då börjar jag skriva...Låter rummet fyllas av lovsång, öppnar mitt hjärta för Den helige Ande och ber honom komma in och leda min penna och mina tankar. Sedan ser jag hur bilden läggs framför mig...pusselbit för pusselbit! Det är sådan jag är och fungerar. Och jag älskar det! Har alltid tänkt att någon gång, någonstans så kommer jag att ha en liten blogg. Och alltid satt det i facket "framtid". Sedan skickar Gud gåvor från himlen, i form av människor som inte ger sig förrän det blir gjort! Vad skulle vi göra utan dessa "änglar"? Är evigt tacksam, från djupet av mitt hjärta!

Jag kan verkligen föreställa mig att det är människor i min omedelbara närhet som drar en lättnadens suck över att jag får ett utflöde någon annanstans också:)
Så detta är Guds nåd mot oss alla:):)

Jag önskar er en fantastisk dag! Kanske jag skriver något mer senare idag... Vem vet?:)

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar